preskoči na sadržaj

Osnovna škola Manuš-Split

Hallo! Sprich mit mir!

Hallo! Sprich mit mir!

Autor: Tajana Bundara, 4. 11. 2020.

Strani jezici igraju važnu ulogu na tržištu rada i bitna su komponenta vještina 21.stoljeća, no na žalost, u osnovnoj školi, drugi strani jezik je potpuno marginaliziran i ne uživa status koji mu pripada s obzirom na cjeloživotnu vrijednost koju pruža. Kako bi podigli jezične kompetencije i motivaciju naših učenika za učenje stranih jezika, odlučili smo kreirati ovaj projekt usmjeren primarno na vještine govorenja i slušanja.

Želimo povezati učenike na lokalnoj razini, i nastavno gradivo oživjeti kroz videokonferencije koje će se odvijati u kvartalnom vremenskom okviru uz dodatno obilježavanje posebnih dana.

Metode koje ćemo upotrijebiti su suradničko učenje, učenik-učeniku, projektni radovi, igrifikacija, uporaba IKT-alata.

Ciljevi projekta:

  • razvijanje vještina govorenja i slušanja
  • poticanje učenja stranih jezika
  • usvajanje jezičnih vještina u realnoj konverzaciji
  • motiviranje učenika na učenje stranih jezika
  • poticanje učenika na uporabu IKT-alata
  • razvijanje vještina 21.st.
  • upoznavanje drugih kultura i tradicija

 

 

Sve aktivnosti će se odvijati putem videokonferencija:

  • 1.videokonferencija slijedi u studenom. Učenici se upoznaju i dijele informacije na obrađene teme.
  • 2. videokonferencija usmena čestitka za Božić
  • 3. Tvoj kostim za karneval? Što se kod vas jede za karneval? Kako su tvoji bake i djedovi obilježavali karneval? Što se nekad jelo?
  • 4. Kako obilježavaš Uskrs? Imaš li neke posebne proljetne aktivnosti? Što proljeće znači za tebe? Što Uskrs znači za tebe?
  • 5. Ljeto dolazi. Ljetne aktivnosti? Što jedeš ljeti? Odlaziš li nekamo?

 

Očekivani rezultati:

  • poboljšane komunikacijske vještine
  • motivacija za učenje stranih jezika
  • proširivanje znanja drugih kultura i tradicija, objašnjavanje sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života
  • razvijanje sposobnosti uživljavanja u tuđu situaciju u međukulturnim problemskim
  • primjenjivanje većeg broja strategija učenja i uporabe jezika

 

OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA

UČENIK ĆE MOĆI:

  • proizvoditi  kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
  •  sudjelovati u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
  • na konkretnim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga život
  •  opisati konkretne primjere međukulturnih susreta te objasniti moguće uzroke nesporazuma i predlažiti rješenja
  • pokazati sposobnost uživljavanja u međukulturnim problemskim situacijama
  • primjeniti veći broj strategija učenja i uporabe jezika
  • pronalaći i upotrijebit informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama
  • suradnički učiti
  • razviti komunikacijske kompetencije
  • bira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
  • razviti kulturni i nacionalni identitet zajedništva i pripadnosti skupini
  • opisati  važnost i način prilagođavanja prehrane godišnjem dobu i podneblju
  • opisati važnost redovitoga tjelesnoga vježbanja kao važnog čimbenika regulacije tjelesne mase
  • razviti osobne potencijale
  • razviti nacionalni i kulturni identitet
  • kritički sagledati mogućnosti razvoja karijere i profesionalnog usmjeravanja
  • analizirati načela i vrijednosti ekosustava

 

Tajana Bundara, prof.




Pitaj? Ne skitaj!

Upisi u prvi razred OŠ
EDIT
Upis u 1. razred SŠ
VELIKI JUBILEJI OŠ MANUŠ
Manuš stari težački


Priloženi dokumenti:
Projekt.docx

Sigurnost na internetu

Kako zaštititi djecu na internetu (videozapis)

 

Priloženi dokumenti:
HAKOM BROSURA 2018.pdf

CARNET e-Škole

Mi djeca EU kažemo...


Zadovoljstvo nam je obavijestiti sve naše drage učenike, djelatnike i roditelje da je naša škola već drugi put za redom koordinator međunarodnog projekta pod pokroviteljstvom programa Erasmus+. Naš prvi projekt "Od starog pisma do novog prijateljstva" uspješno smo priveli kraju i krenuli 1.9.2016. u realizaciju drugog projekta kojega smo nazvali "Mi djeca EU kažemo...".
Dvije su okosnice projekta: razvijanje osnovnih vještina (čitanje, pisanje, govorenje i slušanje) te zaštita dječjih prava. Sve vas pozivamo na suradnju u brojnim aktivnostima (poveznica: Projekti > Mi djeca EU kažemo...)  koje ćemo provoditi u sljedeće dvije školske godine. 

Dragica Reljić

SPLIT - PRIJATELJ DJECE

EU PROJEKTI ŠKOLE MANUŠ

2014.-2016.

CMS za škole logo
Osnovna škola Manuš-Split / Vukovarska 11, HR-21000 Split / os-manus-st.skole.hr / ured@os-manus-st.skole.hr
preskoči na navigaciju